Op zaterdag 27 juni is het weer zover! Dan kan iedereen, vanaf de terrassen op het Wilhelminaplein, om 12.30 uur heerlijk genieten van een leuk zomers optreden van KoRije. En lekker meezingen met de vele bekende popsongs die het koor op het programma heeft staan. Het optreden bestaat uit twee blokken van een half uur.
Het Pleinoptreden, op uitnodiging van SMAAK, is traditiegetrouw het laatste optreden voor de zomervakantie. KoRije sluit daarmee een succesvol seizoen af. Zo luidde het koor eind maart de lente in met een spetterend concert in de uitverkochte theaterzaal van De Boodschap. En in april oogstte KoRije veel lof tijdens de ABG Korendag in Baarle-Nassau. Na het zomerreces gaan de optredens in oktober weer verder, onder andere bij Vita in Rijen.
Maar eerst nog even lekker genieten, de 27ste, op het Wilhelminaplein. Tot dan!
